#
#

Розсилки за подіями

Вони відправляються клієнту автоматично під час здійснення конкретної дії, або при настанні певних умов (розсилки вітальних листів, після реєстрації користувача у програмі лояльності, вітальні повідомлення тощо)

#

Чому варто використовувати розсилки щодо подій

Повідомлення про події, на відміну від звичайних, створюються один раз, а потім надсилаються автоматично, без участі співробітників. Це досить зручно та економить операційний час співробітників. Але цим їх переваги не обмежуються:

  • Тригерні повідомлення максимально релевантні і надходять своєчасно. Вони допомагають користувачам ефективніше взаємодіяти з брендом та не викликають негативного відгуку.
  • Вони персоналізовані, оскільки адресовані кожному клієнту індивідуально. А за даними Instapage, персоналізовані розсилки в середньому приносять $122 за кожний інвестований долар.
  • Показники повідомлень щодо подій значно вищі. Згідно з дослідженням GetResponse їх відкривають 44% користувачів, у той час як у звичайних розсилок відсоток відкриття становить 10-20%.
#
#

Як налаштувати тригерні розсилки в Efir

Сервіс Efir дозволяє налаштовувати розсилки подій через будь-які канали комунікації: Email, Telegram, SMS або Push. При цьому, залежно від особливостей своєї цільової аудиторії, ви можете вибрати один або кілька каналів на власний розсуд.

Для налаштування розсилки скористайтесь покроковою інструкцією:

  • Авторизуйтесь у сервісі Efir та перейдіть до розділу «Повідомлення щодо подій». У цьому меню ви можете переглянути всі свої тригерні розсилки або створити нову.
  • Виберіть «Налаштувати розсилку».
  • На сторінці вкажіть шаблон карт, власникам яких адресовано розсилання.
  • Виберіть потрібну подію (тригер).
  • Вкажіть один або більше каналів комунікації.

  • Напишіть повідомлення.
  • Вкажіть потрібний таймер відправки. Наприклад, ви можете вказати, коли надсилати повідомлення — до або після події, і встановити потрібний часовий інтервал.
  • Збережіть зміни, після чого розсилка буде автоматично активована.

Ми постаралися максимально спростити процес створення розсилок і зробити його інтуїтивно зрозумілим. Завдяки цьому ви зможете займатися налаштуванням повідомлень самостійно, без залучення зовнішніх фахівців.

#
#

Які види подій є в Efir

Для кожного розсилки ви можете вибрати один із семи доступних тригерів. Розглянемо кожен із них докладніше:

  • Встановлення картки клієнта. Вітальне повідомлення, яке надсилається користувачеві після проходження реєстрації в програмі лояльності та додавання карти до Google Pay або Apple Wallet.
  • Закінчення терміну дії картки. Тут доцільно проінформувати клієнта заздалегідь, наприклад, за кілька днів.
  • Geo-Push. Надсилання push-повідомлень клієнтам, що знаходяться неподалік вашого магазину.
  • Привітання з днем ​​народження. Такі повідомлення демонструють клієнту увагу з боку бренду та підвищують його лояльність.
  • Досягнення кількості штампів. Подія для штамп-карт, яка інформує клієнта, що при наступній покупці він може отримати бонус, передбачений у програмі лояльності.
  • Підвищення статусу картки. Використовуйте тригер для того, щоб повідомляти клієнтів про збільшення розміру знижки за їхніми картками.
  • Остання транзакція. Повідомляйте користувачам про кожну успішну транзакцію, або пропонуйте супутні товари, щоб збільшити середній чек.

Налаштовуйте одну або кілька тригерних розсилок, щоб вибудовувати ефективну комунікацію зі своєю аудиторією на всіх етапах взаємодії. Так ви зможете підвищити лояльність клієнтів і, як наслідок, підвищити прибуток свого бізнесу.

#
#
#
Почніть користуватись нашим сервісом
вже зараз
Зробити замовлення
Відправити