#
#

Аналітика

Використовуючи можливості Efir, ви можете аналізувати ефективність програм лояльності

#

Переваги аналітики

Не всі механіки лояльності працюють однаково добре. Деякі з них можуть демонструвати вражаючі результати, а інші просто витрачати рекламний бюджет і не приносити фактично ніякої користі. Щоб зрозуміти сильні та слабкі сторони своєї програми лояльності, компаніям дуже важливо користуватися інструментами аналітики. Вони допомагають:

  • Збирати дані про роботу різних механік та знижкових карток у вигляді цифрових значень.
  • Обробляти та структурувати ці дані.
  • Знаходити закономірності та прогнозувати результати.

Таким чином, у брендів з'являється можливість приймати точніші управлінські рішення на основі реальних даних та підвищувати ефективність програм лояльності з мінімальними витратами часу та ресурсів.

#
#

Аналітичні інструменти в Efir

Використовуючи можливості Efir, ви можете аналізувати ефективність програм лояльності в розрізі кожного типу використовуваних віртуальних карт. Для цього:

  • Авторизуйтесь у системі та перейдіть до розділу «Аналітика».
  • Виберіть потрібний шаблон карток: знижкові, cashback, штампи або всі одночасно.
  • Вкажіть потрібний часовий інтервал.

У відповідь на запит система згенерує вам графіки з детальною аналітичною інформацією, актуальною на поточний момент або за обраний період.

Тут ви можете подивитися:

  • Скільки всього було видано карток за період у динаміці.
  • Кількість проведених транзакцій за кожним шаблоном.
  • Суму транзакцій для кожного типу карток за вибраний період.

Використовуйте ці дані для оцінки результативності карток знижок, тестуйте різні підходи та механіки, і знаходите оптимальні способи заохочення своїх клієнтів, які з одного боку будуть вигідні для бізнесу, а з іншого — цікаві для цільової аудиторії.

#
#
#
Почніть користуватись нашим сервісом
вже зараз
Зробити замовлення
Відправити