#

Ідеї акцій для залучення клієнтів на різних етапах розвитку бізнесу

Акції можуть принести тимчасовий сплеск продажів або надійно закріпити позиції бренду на ринку — результат залежить від правильно підібраних механік та їхньої якості реалізації. Які акції сьогодні показують найбільшу ефективність читайте у статті.

#
# # # #
#

Акції та програма лояльності — у чому різниця?

Акції є одним з найважливіших маркетингових інструментів для більшості компаній, який успішно використовують як бренди-початківці, так і лідери окремих галузей. Вони являють собою спеціальні пропозиції або програми, створені з метою привернення уваги потенційних клієнтів та стимулювання їх до здійснення покупок.

Часто акції для залучення покупців та програми лояльності сприймаються як синоніми. Але на практиці це два абсолютно різні маркетингові інструменти, які націлені на досягнення різних цілей. Розглянемо, у чому полягають їхні відмінності:

  • Тривалість. Програми лояльності спрямовані формування довгострокових відносин із аудиторією, тому діють безперервно. Акції для залучення клієнтів навпаки — обмежені за часом, що стимулює споживачів зробити покупку «тут і зараз».
  • Аудиторія. Акції здебільшого спрямовані на залучення саме нових клієнтів, а завдання програми лояльності — трансформувати разових покупців у постійних.
  • Повторюваність. Клієнти можуть скористатися акційними пропозиціями лише певний період, після чого вони стають недоступними.

Таким чином, акції для залучення клієнтів є тимчасовими заходами, націленими на залучення нової аудиторії або збільшення продажів у конкретний період часу, у той час як програми лояльності є довгостроковими стратегіями утримання споживачів та стимулювання їх до повторних покупок.

Найчастіше акції та програма лояльності добре працюють у комплексі. Згідно із Законом Парето, 20% постійних покупців приносять компанії 80% прибутку. Відповідно, якщо за допомогою бонусної системи ви зможете утримати хоча б п'яту частину залучених за допомогою акцій нових клієнтів, то зможете суттєво підвищити дохід компанії та зміцнити її позиції на ринку.

#
#
#
#

Переваги використання акцій для залучення клієнтів

Як і будь-який маркетинговий інструмент, акції для залучення нових клієнтів мають свої переваги та недоліки. Розберемося докладніше, про що йдеться.

Переваги акцій:

  • Залучення нової аудиторії. Добре сплановані акції можуть залучити нових клієнтів, які б проігнорувати бренд чи продукт у звичайних умовах. Це дозволяє розширити клієнтську базу та збільшити впізнаваність компанії.
  • Тимчасове збільшення продажів. Акції стимулюють клієнтів до здійснення покупок, особливо якщо пропозиція видається вигідною або тимчасово обмеженою. Це може призвести до збільшення обсягу продажу у певний період.
  • Поліпшення репутації. Акції можуть покращити сприйняття бренду цільовою аудиторією, оскільки вони демонструють свою увагу компанії до свого споживача.
  • Визволення складських запасів. У деяких випадках акції можуть використовуватись для збільшення ліквідності застарілої або сезонної продукції, що дозволяє компанії звільнити місце на складі для нових товарів та мінімізувати втрати.

Головний мінус акцій полягає в тому, що надто часте їх використання може призвести до зниження цінності продукту або навіть самої компанії. Тому використовувати такий інструмент потрібно в рамках ретельно вивіреної маркетингової стратегії та відповідно до того, на якому етапі розвитку знаходиться ваш бізнес.

#
#
#
#

Акції на різних етапах розвитку бізнесу

Життєвий цикл компаній зазвичай складається з чотирьох стадій: вихід ринку, зростання, зрілість і спад. На кожному з цих етапів перед брендом стоять різні виклики, цілі та пріоритети, а відповідно і механізми акцій із залучення клієнтів мають відрізнятися. Розглянемо як саме:

  • Вихід на ринок. Для бізнесу-початківця важливо привернути увагу цільової аудиторії, підвищити впізнаваність бренду і охопити якомога більшу частку ринку. Відповідно акції на цьому етапі розвитку бізнесу мають бути спрямовані на те, щоб познайомити із продуктом та компанією максимально можливу кількість споживачів.
  • Зріст. Коли продукт запущено і почалися перші продажі, наступне завдання бізнесу - підвищити охоплення ринку. На цьому етапі акції мають збільшувати частоту продажу та знижувати інтервал між угодами.
  • Зрілість. Компанія вже придбала певну частку ринку та має стабільні продажі. Тепер її завдання – утримати свої позиції. Саме на цьому етапі формується лояльність аудиторії та її прихильність до вашого бренду.
  • Спад. Це завершальна стадія будь-якого бізнесу. Коли починається спад, варто задуматися про ребрендінг та освоєння нових ринків, що дозволить зберегти стабільний дохід і утримати увагу споживачів до бренду. У цьому випадку акції можуть допомогти позбавитися складських запасів застарілої продукції та презентувати аудиторії новий імідж компанії.
# # # # # # # #
#

Ідеї рекламних акцій для залучення клієнтів

На сучасному ринку можна зустріти найрізноманітніші маркетингові механіки, які допомагають компаніям розширювати аудиторію та збільшувати продажі. У цій статті ми не зможемо охопити їх усі, тому зосередимося лише на найсвіжіших та найцікавіших ідеях акцій для залучення клієнтів.

Знижки

Це найпоширеніший спосіб швидко підняти продаж. Знижки дають клієнтам просту та зрозумілу цінність — можливість заощадити певну суму при кожній покупці, що мотивує їх купувати більше й частіше, поки пропозиція актуальна. Перевага дисконту в тому, що він добре працює по відношенню до всіх споживачів — нових та існуючих.

При запуску знижок важливо подбати про те, щоб вони виглядали гармонійно, і не завдали компанії репутаційної шкоди. Для цього, наприклад, їх можна приурочити до якоїсь конкретної події.

Наприклад, це можуть бути:

  • Знижка на товар дня.
  • Сезонні розпродажі.
  • Знижки до календарних свят.
  • Знижки на придбання від певної суми.
  • Реферальні знижки – за кожного наведеного клієнта.

І ще один важливий момент — клієнти часто ігнорують невеликий відсоток знижок, наприклад, 10% або 15%. Тому найоптимальніше включити в розпродаж найбільш маржинальні позиції, на які ви зможете дати максимальний дисконт, та вказувати знижку у форматі «До 50%». Тож ви зможете привернути увагу покупців.

#
#
#
#
#

Ідеї рекламних акцій для залучення клієнтів

Конкурс

Проведення конкурсу дозволить вам створити ажіотаж навколо свого бренду та підвищити його впізнаваність на ринку, при цьому маркетинговий бюджет для цього потрібний відносно невеликий. Для проведення конкурсу можна використовувати систему унікальних кодів, які автоматично видаватимуться клієнту при здійсненні покупки на певну суму. Наприкінці вибраного періоду проведіть розіграш та надайте цінні призи випадковим учасникам.

Таким чином, ви зможете збільшити середній розмір чека, залучити нових клієнтів і зміцнити взаємини з існуючими споживачами.

Карти лояльності

Розробте та впровадьте систему винагород для постійних клієнтів за допомогою віртуальних карт лояльності:

  • дисконтних;
  • дисконтних із накопиченням;
  • кешбек-карт.

Це допоможе не лише зміцнити стосунки з існуючою аудиторією, а й стане суттєвою перевагою під час залучення нових клієнтів.

#
#
#

Ідеї рекламних акцій для залучення клієнтів

Подарунки за покупки

Така механіка мотивує клієнтів найчастіше робити покупки і найчастіше використовується компаніями в період активного зростання. Вона передбачає, що після певної кількості угод клієнт гарантовано отримує цінний подарунок.

Наприклад, стріт-фуди та кав'ярні можуть подавати кожну 10 каву безкоштовно, салони краси — дарувати безкоштовну процедуру або знижку після певної кількості відвідувань тощо. Є ще один варіант реалізації такої акції, при якому купуючи певний товар, клієнт миттєво отримує подарунок від партнерів. Такий формат найчастіше зустрічається у роздрібних магазинах і відмінно підходить для просування нової продукції.

Дегустація

Дегустації особливо популярні у великих мережах магазинів. За допомогою таких акцій можна досягти відразу кількох цілей:

  • Підвищити трафік у торговій точці.
  • Збільшити кількість продажів.
  • Підвищити попит на нову продукцію - якщо клієнту все сподобалося, він з ймовірністю здійснить покупку.
# # # # # # # #
#
#
#
#

Роль компанії Efir у створенні та проведенні акцій

Efir – інноваційний сервіс для запуску акцій та програм лояльності з використанням віртуальних карток. Він допомагає не лише залучати нових клієнтів, а й формує у них прихильність до вашого бренду.

Як це працює:

  • Ви створюєте віртуальні карти з унікальним дизайном та потрібними механіками: знижкові, знижкові з накопиченням, cashback або штамп.
  • Ваш клієнт сканує QR і в кілька кліків оформлює карту, миттєво отримуючи доступ до акційних пропозицій вашої компанії.
  • Ви відслідковуєте ефективність акцій та програм лояльності в реальному часі та керуєте механіками відповідно до потреб бізнесу.

Використовуючи Efir, ви також можете автоматизувати комунікацію з клієнтами, надсилаючи їм швидкі тригерні або персоналізовані повідомлення: пуш, гео-пуш, e-mail, Telegram, Viber та SMS. Це знизить навантаження на ваш відділ маркетингу і дозволить легко просувати будь-які акційні пропозиції.

Як почати використовувати Efir

Пройдіть коротку реєстрацію та почніть використовувати інноваційний функціонал Efir повністю безкоштовно, з нашим спеціальним тарифним планом для нових клієнтів. А якщо у вас виникнуть питання — наша технічна підтримка легко допоможе їх вирішити за лічені хвилини.

#
#
#
Почніть користуватись нашим сервісом
вже зараз
Зробити замовлення
Відправити