#

Як салону краси запустити прибуткову програму лояльності: рекомендації від Efir

Програма лояльності в beauty-індустрії – це складний механізм, націлений на вибудовування емоційного зв'язку та довгострокових взаємин із клієнтами. Які механіки добре працюють у цій ніші — розбираємось у цій статті.

#
# # # #
#
#
#

Навіщо салону краси впроваджувати програму лояльності

Залучення клієнтів до салону краси коштує грошей. Спочатку ви вкладаєтеся в маркетинг, рекламу, просування, формуєте репутацію і тільки після цього отримуєте стабільний трафік відвідувачів. Звучить просто і логічно, але є нюанс — за такого підходу ви витрачаєте весь маркетинговий бюджет на залучення «холодної» аудиторії, а отже, втрачаєте значну частину прибутку.

Дослідження у сфері маркетингу показали, що 20% постійних клієнтів приносять компанії 80% прибутку. Тому, якщо ви хочете побудувати успішний та конкурентоспроможний бізнес, на утримання відвідувачів варто витрачати не менше часу та ресурсів, аніж на залучення нових. Іншими словами, потрібно розробляти та впроваджувати ефективну програму лояльності.

# # # # # # # #
#
#
#
#

Переваги програм лояльності для салонів краси

Продумана та грамотно вибудована система лояльності для клієнтів салону краси може вирішити одразу кілька важливих бізнес-завдань. Ось основні з них:

  • Залучення нової аудиторії. Потенційні клієнти бачать додаткові вигоди і те, що салон дбає про своїх відвідувачів, тому програма лояльності може стати одним із вирішальних факторів, який схиляє нову аудиторію до вашої компанії.
  • Утримання клієнтів. Програми лояльності заохочують відвідувачів знову повертатися, щоб отримувати додаткові бонуси або знижки. Це знижує ризик того, що ваші клієнти наступного разу підуть до конкурентів.
  • Збільшення середнього чека. Пропозиція додаткових знижок на певні послуги може стимулювати клієнтів витрачати більше грошей у салоні.
  • Органічний ріст клієнтів. Задоволені учасники програми лояльності можуть рекомендувати ваш салон своїм друзям та знайомим, що у свою чергу залучить нових клієнтів без додаткових витрат на маркетинг.
  • Створення персоналізованого досвіду. За допомогою програм лояльності можна збирати інформацію про переваги клієнтів та пропонувати їм індивідуальні пропозиції та послуги, що створює більш персоналізований досвід обслуговування та допомагає сформувати емоційну прихильність відвідувачів.
  • Поліпшення комунікації із клієнтами. Програми лояльності практично завжди включають розсилку інформації про спеціальні пропозиції, акції або нові послуги салону. Це допомагає підтримувати ефективну комунікацію з клієнтами та підтримувати їхній інтерес до компанії.
#

Які механіки лояльності добре працюють у салонах краси

Прибуткова та результативна програма лояльності має бути спроектована з урахуванням індивідуальних потреб цільової аудиторії у кожній конкретній ніші бізнесу. Beauty-індустрія, як і інші сфери, має свої особливості та нюанси в обслуговуванні клієнтів, тому пропонуємо розглянути, які механіки тут спрацюють найкраще:

  • Знижки за постійне відвідування. Пропонуйте клієнтам бонуси, безкоштовні процедури чи знижки за певну кількість відвідувань або суму витрачених коштів у салоні.
  • Програма накопичення балів. За кожну оплачену послугу нараховуйте клієнту бали, які пізніше він зможе обміняти на знижки, безкоштовні послуги чи купівлю продукції у вашому салоні.
  • Реферальна програма. Заохочуйте клієнтів за залучення до салону нових відвідувачів, пропонуючи їм знижки чи бонуси за кожного успішного рефералу.
  • Сезонні акції та спеціальні пропозиції. Проводьте тимчасові акції та пропозиції, пов'язані зі святами, сезонами чи специфікою послуг салону.
    індивідуальні пропозиції. На основі переваг та історії відвідувань пропонуйте кожному клієнту індивідуальні знижки на додаткові процедури. Це дозволить збільшити середній чек та познайомити відвідувача з послугами салону, якими він ще не користувався.
  • Подарунки на День народження. Продемонструйте увагу своїм клієнтам, запропонувавши їм спеціальні бонуси на честь Дня народження. Наприклад, це можуть бути унікальні знижки на послуги або безкоштовна процедура.

Кожна з цих механік може стати ефективним інструментом залучення та утримання клієнтів у салоні краси. Важливо вибрати ті, які найбільше підходять для вашої цільової аудиторії та бізнес-моделі.

#
#
#

Як створити ефективну програму лояльності для салону краси з Efir

Efir це система автоматизації програм лояльності, побудована на основі віртуальних карт. Вона дозволяє швидко впроваджувати ефективні та керовані бонусні програми, що враховують індивідуальні особливості кожного бізнесу та його цільової аудиторії.

Платформа Efir дозволяє випускати чотири види віртуальних бонусних карток, які можна задіяти при розробці програми лояльності для салону краси:

  • Прості знижкові – надають вашим клієнтам фіксовану знижку на послуги. Відвідувач одразу бачить розмір економії, що мотивує його повертатися до салону знову і знову.
  • Знижкові з накопиченням - чим довше клієнт з вами і чим більше грошей приносить бізнесу, тим більший знижки він отримує. Це взаємовигідна угода з цільовою аудиторією, яка чудово підходить для гри в довгу. Справа в тому, що навіть найвигідніші пропозиції конкурентів стануть для вашого споживача сумнівними, оскільки обравши вас, у майбутньому він зможе заощадити набагато більше.
  • Cashback-картки - повертайте клієнтам частину витрачених грошей у вигляді балів на бонусний рахунок. Зазвичай бали еквівалентні грошам за встановленим номіналом, а термін їхньої дії обмежений — наприклад, 2-3 місяці, і щоб їх не втратити, відвідувач повертатиметься саме до вас.
  • Штамп-карти - на таких картах проставляються позначки за кожне відвідування, і при накопиченні певної кількості клієнту надається цінний подарунок: знижка на послугу, безкоштовна процедура тощо. Такий спосіб мотивації аудиторії відрізняється простотою і зручністю, тому має попит у різних сферах бізнесу, у тому числі в beauty-індустрії.

Головна перевага карток Efir в тому, що вони віртуальні. Вам не потрібно випускати пластик, який клієнти, втрачатимуть або забуватимуть. Натомість наші карти можна легко додати в електронні гаманці Google Pay або Apple Wallet, для комфортного використання під час транзакцій прямо зі смартфона.

# # # # # # # #
#
#
#
#

Стратегія запуску прибуткової системи лояльності для салону краси з Efir

Будь-яка програма лояльності має працювати на бізнес, а не просто розподіляти знижки між клієнтами. Але як саме вона має виглядати?

Насправді це питання є індивідуальним для кожного салону, оскільки кожна компанія в beauty-сфері унікальна, а значить також унікальні її цілі та ресурси. Однак послідовність кроків, які потрібно зробити для запуску ефективної бонусної системи, майже завжди однакова:

  • Постановка цілей та формування очікувань. Насамперед потрібно зрозуміти, що програма лояльності — це лише інструмент. Сама по собі вона не має жодної мети, а тільки має рамки можливого застосування. Тому на початку вам потрібно визначити, яких бізнес-результатів за допомогою цього інструменту ви можете і хочете досягти.
  • Вивчення ринку та цільової аудиторії. Якщо ви хочете отримати хороший відгук з боку клієнтів, потрібно запропонувати їм щось по-справжньому цінне. Те, що приверне увагу аудиторії та мотивуватиме її виконувати потрібні для бізнесу дії. Для цього проведіть дослідження та з'ясуйте реальні потреби своїх відвідувачів.
  • Розробка механік. Продумайте правила програми лояльності. Вони мають бути цікаві цільової аудиторії, вигідні для бізнесу та легкими з погляду сприйняття. Тобто клієнт повинен відразу розуміти, що він отримує і за яких умов.
  • Побудова фінансової моделі. Розрахуйте економічну модель своєї програми лояльності, визначте з яких джерел вона фінансуватиметься і що потрібно її технічної реалізації.
  • Впровадження та автоматизація системи лояльності. Використовуйте передові можливості Efir для практичного впровадження бонусної програми у своєму салоні: створіть віртуальні карти та налаштуйте їх властивості (дизайн, розмір знижки, умови отримання винагороди та термін дії), завантажте та сегментуйте базу клієнтів, налаштуйте розсилки повідомлень своїм клієнтам. Ми забезпечуємо компаніям повний технічний супровід, завдяки чому налаштування та запуск бонусної системи пройде максимально швидко та гладко.
  • Відстеження результативності. Програму лояльності не досить просто запустити. Її результативність потрібно постійно відстежувати, збирати дані та приймати рішення для підвищення ефективності. Для вирішення цього завдання Efir надає інструменти для відстеження аналітики в реалтаймі.

Платформа Efir надає салонам краси інноваційну технічну базу для реалізації та впровадження будь-яких механік лояльності, а також для ефективної комунікації з клієнтами через розсилки по SMS, Email, месенджери та соціальні мережі. Випробуйте всі можливості сервісу вже зараз, скориставшись нашим безкоштовним тимчасовим тарифом.

#
#
#
Почніть користуватись нашим сервісом
вже зараз
Зробити замовлення
Відправити